joi, 23 octombrie 2014

The Vampire Diaries Vol 1 - L. J. Smith

   Citeste volumul 1 din "The Vampire Diaries" oferit absolut gratuit pe acest website dedicat cartilor online.
   Azi o sa se intample ceva ingrozitor. Nu stiu de ce am scris asta. Este o nebunie. N-am nici unmotiv sa fiu prost dispusa, ba chiar am toate motivele sa fiufericita, dar…Dar iata-ma aici, la 5:30 dimineata, treaza si speriata.Continui sa-mi spun ca ma zapacit diferenta de fus orar intreFranta si State, dar asta nu explica de ce ma simt atat desperiata. Atat de pierduta.Alaltaieri, cand matusa Judith, Margaret si cu mineveneam cu masina de la aeroport, am avut un sentiment atat de ciudat. Cand am intrat pe strada noastra, mi-am spus dintr-odata: ’’Mami si tati ne asteapta acasa.





CLICK AICI PENTRU A DESCARCA CARTEA !